6692_Personalised-Printed-White-Sparta-mugReclame


Een van de onderdelen van het zakendoen is reclame maken en op die manier jouw producten onder de aandacht van eventuele klanten brengen. Grote bedrijven huren daarvoor zendtijd op tv en/of radio. Kleine bedrijven moeten het doen met folders, pennen of sleutelhangers. Waarbij wij dachten dat het leuk zou zijn om eens met iets anders te komen. Mokken bedrukken met ons logo en een leuke opmerking die een glimlach te voorschijn tovert, zal klanten iedere keer aan ons herinneren. Uiteindelijk zijn het twee leuke zaken gecombineerd die ons onder de aandacht brengen, namelijk de mok en de daarop gedrukte spreuk.


Effect, enorm belangrijk om te weten.image (1)


Vaak is het effect van reclame niet zo eenvoudig te meten. Hebben we meer orders omdat de reclame gewerkt heeft of gewoon omdat mensen meer behoefte aan onze producten hebben? Wat deze actie zo leuk maakt, is het feit dat toen we besloten om te gaan voor mokken bedrukken, we ook wisten dat we met een leuke opmerking zouden werken. Dit ontstond tijdens de discussie en de daarop volgende besluitvorming. Wat we niet verwacht hadden, was dat klanten op de opmerking zouden gaan reageren. Het gebeurt echter wel. Dat is niet alleen leuk, omdat hieruit blijkt dat men het leest, maar ook omdat men blijkbaar het geschenk erg waardeert. Onze slogan is eigenlijk heel simpel: “Wie dagelijks drie mokken koffie drinkt, weet dat zijn hart niet in weemoed verzinkt”. Daar onder staat onder ons logo.45429_281410x